Tap to unmute

SPRZĄTNĘLIŚMY LAS vlog

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 28 wrz 2022

Komentarze • 238

  • EmileK
    EmileK  +222

    Dajecie przykład młodemu pokoleniu, szacun!

  • Hello Deiv
    Hello Deiv  +250

    Rozmowa Pasuta z dzieciakami o papierosach i fame mma to czyste złoto, ponieważ pokazuje, że są na podobnym poziomie, lecz pasut miał kiedyś klub :D Wszystkiego dobrego Robert!

  • Irytek211
    Irytek211  +40

    Takich Abstrachujkow lubię oglądać, na luzie, na śmieszno, w fajnym vlogowym klimacie, czuje się jakbym z ziomeczkami po prostu chodził i sprzątał las :D

  • Marcaj1313

    Akcja z frisbee zakończona wroną to najlepszy sketch jaki widziałem od dawna

  • ucyer
    ucyer  +16

    Chłopaki to jest wielki powrót, serio myślałem ze ten kanał umrze ale przeżywa druga młodość! Wszystkie filmy mowę są zajebiste! Tak trzymać chłopy! Czerek i Robert to świetne duo!

  • Zdenek
    Zdenek  +27

    Można pić w lesie, tylko trzeba po sobie sprzątać. Na tym polega odpowiedzialność.

  • Damianex 209

    Super przykład dla młodzieży! Szacun!

  • Gzymsik-9_9

    Chciało by się powiedzieć "ocieplanie wizerunku" ale wasz i tak już jest ciepły. Takie akcje właśnie najbardziej się docenia jak ktoś je robi nie w momencie jak mu się pali tyłek , Super! 👌

  • str str
    str str  +11

    O to chyba chodzi w byciu medialnym nie tylko czerpać kasę z każdej strony ale też edukować młodych by szli w dobrym kierunku. Pozdro

  • Kamilovvsky

    2:07

  • Rafcio135
    Rafcio135  +22

    Zajebiste te nowe produkcje wasze, tak na luzie i śmieszne 😁

  • Antique Character

    5 minut filmiku, a uśmiałem się za wsze czasy xD

  • Juliusz Mazur-Machowski

    I to jest współpraca która szanuję

  • Blvck Evil

    Świetny film. Jest przykładem dla innych, żeby nie śmiecić. To się szanuje. Nie tylko rozrywkowe i śmieszne filmiki, ale też takie jak ten. Sztos.

  • Iron Maiden Son

    Jak widzę Czarka to od razu się uśmiecham, brakuje mi waszych lajwów, chłopaki

  • Rick Morty

    Pasut tak poprzekręcał internety ostatnio ze wracam do oglądania Abstrachuje. Subik leci i pozdrawiam. Ps. szczerość zawsze jest lepsza od kłamstwa i ludzie to wyczuli, wielki powrót Pasuta.

  • Łukasz Maruszak

    Pan Robert Korzeniowski Legenda Polskiego sportu♥️ Jak ja mu kibicowałem jak chodził na olimpiadach♥️

  • Piotrek Piotrek

    Żarty żartami ale akcja super. Propsy panowie.

  • Adriannad005

    Fajny luzny odcinek z improwizacja wam mega wychodzi. Wiecej pomyslow w tym kierunku a nie jakies rozpisane sketche